I samband med att Rotary International skickat ut mail till alla klubbar, om att uppdatera medlemsregistret före 30 juni, så har många klubbar misstolkat/inte förstått innehållet och då gått in i My Rotary och gjort medlems-ändringar.
Ni skall INTE göra detta!!! Alla medlems-ändringar skall göras i Polaris.